A Google bejelentette, hogy az Ads-ben használt, aktív, azonban az elmúlt 13 hónapban megjelenést nem eredményező kulcsszavakat leállítja minden fiókban. (Hasonlóan járt el korábban a hirdetéscsoportok szüneteltetését illetően) Természetesen manuálisan felülbírálhatjuk ezt, és újra engedélyezhetjük, azonban további eredménytelenséget követően, 3 hónap után ismét leállításra kerülhetnek az adott kulcsszavak.
Miért érdekes ez?
Navah Hopkins jól elmagyarázta ezt a LinkedIn-en: „Azok a kulcsszavak, amelyeknél nincs megjelenítés a fiókjában, rontják a fiók teljesítményét. Láttuk a DOJ-próba dokumentumait, amelyek kiemelik a fiók minőségi mutatóját – Ön szerint mit tesz a fiókkal a több száz/ezer nulla megjelenítésű kulcsszó?
Nos, valóban, manuálisan is érdemes a kulcsszavainkat időről időre felülvizsgálni, és szükség esetén leállítani.
Forrás: https://searchengineland.com/google-ads-will-pause-low-activity-keywords-starting-in-june-440085