A Google Ads frissítései a hirdetők számára fokozott AI-alapú teljesítményt, nagyobb márkakontrollt és a keresési lekérdezések jobb átláthatóságát kínálják.
Főbb frissítések:
- Új ajánlások a márkák bevonására, széles körű egyezésben (broad match).
- Márkakizárások minden találattípusban és dinamikus keresőhirdetésben.
- Jobb átláthatóság a keresőkifejezésekről (search terms) szóló jelentésekben. A rosszul írt kulcsszó mostantól a helyesen írt kulcsszavakkal együtt jelennek meg.
- A hibásan írt keresések könnyebb blokkolása. Egy negatív kulcsszó összes helyesírási hibája bekerül a kizárásba.
Ezek a frissítések lényegében hatékonyabb eszközöket biztosítanak a hirdetők számára, hogy nagyobb kontrollt kapjanak a hirdetéseik megjelenése felett. A hirdetők számára nagy előny továbbá, hogy a keresőkifejezés-jelentésben jobban láthatóvá válnak a helyesírási hibák és egyszerűbbé válik a negatív kulcsszavazás.
Forrás: https://searchengineland.com/google-ads-updates-search-query-matching-443671