Google expands Audience Signal Targeting to App campaigns
A Google elérhetővé tette az Audence Signal célzás lehetőségét az Applikációs kampányokhoz is, amely funkció korábban csak a PMAX kampányokhoz volt elérhető.
- A frissítés előtt az alkalmazáskampányok célzása teljesen automatizált volt.
- A hirdetők csak kizárhattak közönséget, közvetlenül nem célozhatták meg őket.
Június 8.- Google expands conversion tracking for Merchant Center
A Google Merchant Center mostantól kibővíti a konverzió követését a keresési eredményekből és más forrásokból származó adatokra is, hogy átfogóbb teljesítmény betekintést nyújt.
- A frissítés a következő hónapokban fog megjelenni.
- A konverziókövetést kiterjeszti a kereskedők webhelyeiről származó összes konverzióra.
- A Google ezeket az adatokat a vásárlási keresési élmény optimalizálására, valamint termékeinek és szolgáltatásainak fejlesztésére használja fel.
A kiterjesztett követés automatikusan érvényes lesz a Google Merchant Centert használó kereskedőkre.