A Google Ads az általános egyezést alapértelmezett beállításként használja az új keresési kampányok létrehozásakor, ami eltér az általános egyezés kikapcsolásának korábbi alapértelmezett beállításától.
Miért fontos ez?
Ez a változás jelentősen befolyásolhatja a kampányok teljesítményét, ha a hirdetők nem éberek, mivel megnövekedett költségekhez vezethet, ha nincsenek megfelelő kizáró kulcsszavak.
Még a tapasztalt hirdetőknek is óvatosabbnak kell lenniük új kampányok létrehozásakor, hogy elkerüljék a nem szándékos széles körű célzást.
Ez a beállítás csak akkor lép életbe, ha intelligens ajánlattételi stratégiát választunk ki a kampány létrehozásakor (maximise conversions vagy maximize conversion value).
Fontos!
A hirdetőknek új keresési kampányok létrehozásakor még egyszer ellenőrizniük kell a kulcsszó egyezési típusok beállítását, hogy megbizonyosodjanak arról, hogy összhangban vannak a tervezett stratégiájukkal.
Forrás:
https://searchengineland.com/google-ads-broad-match-default-new-search-campaigns-444003