A Google bevezette az AI képszerkesztőt, ami kezdetben a Performance Max kampányoknál volt elérhető, de mára a Search, a Display, az App és a Demand Gen kampányoknál is elérhető.
A Google Ads készített egy oktatóanyagot, melyben bemutatja, hogyan használhatjuk ki az eszköz előnyeit, hogy időt és pénzt takarítsunk meg.
Az oktatóvideó az alábbi linken érhető el:
Mire képes az AI képszerkesztő?
- A kép hátterének eltávolítására
- A kép hátterének cseréjére
- Objektumok és képek hozzáadására és törlésére
- A képek kiterjesztésére a meglévő képarányukon kívülre.
A Google Ads AI-képszerkesztő eszköze két különböző módon érhető el:
A menü bal oldalán a „+” Létrehozás gombra kattintva, majd az „Eszközök” lehetőséget választva.
Ezenkívül a bal oldali menüben az „Eszközök” elemre kattintva eljuthatunk az Eszköztárba.
A kezdéshez válasszuk a „Kép létrehozása AI segítségével” lehetőséget.
Forrás:
https://www.searchenginejournal.com/how-to-use-the-new-google-ads-ai-image-editor/529040/