Miután az Instagram bejelentette, hogy augusztustól a „Views” -ra vált elsődleges fókuszmérőként, a Meta most bejelentette, hogy a Facebook követni fogja ezt a példát.
Tehát a „lejátszások”, „megjelenítések” és „elért fiókok”, helyett a „megtekintések” veszi át a fő mérőszám helyét : az új mérőszám – a Views – azt mutatja meg, hogy hányszor játszottak le egy tekercset vagy videót, illetve hányszor jelent meg a képernyőn egy fotó vagy szöveges poszt. A megtekintéseket úgy számolják ki, hogy hányszor jelentek meg egy személy képernyőjén, beleértve az ismételt megtekintéseket is. Így például, ha egy személy ugyanazon a napon háromszor néz meg egy fényképet, az egy Impresszió helyett három Nézettségnek számít. Ez azt jelenti, hogy ezentúl a nézettségei magasabb számokat mutat majd, mint a korábbi adatok esetén.
Watch Time – Minutes Wiewed: Nézési idő helyett, megtekintett percek, ami azt mutatja meg, hogy az emberek mennyi ideig nézték másodpercre pontosan, míg a „Megtekintett percek” a legközelebbi percre kerekítve.
Average Watch Time – Average Minutes Viewed (átlagos nézési idő helyett átlagos megtekintett percek)
A többi mérőszám, mint például az Elérés, a 3 másodperces megtekintés, az 1 perces megtekintés, a Reakciók, a Kommentek és a Megosztások változatlanok maradnak.
A Meta azt állítja, hogy ezeket a változtatásokat a következő hetekben bevezeti a Meta Business Suite és a Professional Dashboard felületén .
Forrás:
https://www.socialmediatoday.com/news/facebook-switches-views-primary-metric/732979/