Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

10 értékesítést ösztönző stratégia a PMAX kampányokhoz az ünnepi időszakban

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.12.18.

Az ünnepi szezon kiváló alkalom a marketing stratégiák bevetésére, a PMAX kampányok használatával pedig kihasználhatjuk a Google hirdetési ökoszisztémájának teljes erejét a megfelelő közönség elérése érdekében. Legyen szó e-kereskedelemről vagy szolgáltatás alapú iparágról, egy jól kivitelezett ünnepi marketing stratégiával jelentős hatást érhetünk el.

Az alábbi cikkben összeszedtek 10 kampányoptimalizáló tippet az ünnepi témájú látványelemektől a stratégiai promóciókig, ami segít növelni az ünnepi eladásokat és a legtöbbet kihozni az ünnepi szezonból.

10 tipp:

  • Használj az ünnepekre jellemző keresési kifejezéseket
  • Mutasd meg a szezon hangulatát látványos ünnepi kreatívokkal
  • Különleges ajánlatok kiemelése promóciókkal
  • Szabd személyre a remarketing célzást ügyfélegyezési listák használatával
  • Tesztelj különböző eszközcsoportokat többféle közönség számára
  • Emeld ki a helyi árukészletet és szolgáltatásokat
  • Használj sürgető kifejezéseket határidők kommunikálásával
  • Hozz létre vonzó ünnepi videókat
  • Optimalizáld a nagyértékű konverziókat értékalapú ajánlattételi startégiával
  • Kövesd nyomon az eszközcsoportok teljesítményét a valós idejű optimalizálás érdekében

Forrás: https://www.wordstream.com/blog/performance-max-holiday-strategies

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet