A Google globális keresési hirdetésekért felelős alelnöke felfedte, hogy a mesterséges intelligencia 2025-ben még a mobil forradalomnál is jelentősebb átalakulást fog eredményezni a reklámozásban.
A Google Ads arra készül, amit a vezetők „szeizmikus váltásnak” neveznek a fogyasztói keresési viselkedésben, és az AI központi szerepet fog játszani abban, hogy a felhasználók hogyan fedezik fel az információkat és hogyan lépnek kapcsolatba a vállalkozásokkal.
A Google három fő területre fog összpontosítani:
- A keresési viselkedés evolúciójára a kulcsszavakon túl a multimodális élmények felé
- Az AI-alapú kreatív eszközökre a marketingesek számára
- A továbbfejlesztett mérési képességekre minden csatornán
A Google azt tervezi, hogy továbbfejleszti alapvető hirdetési termékeit is, a Performance Max, a Demand Gen és a Search lehetőségeket, mindezeket pedig a Google mesterséges intelligencia fogja működtetni, miközben betartja a felhasználói adatvédelmi szabványokat.