Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Mi kell a KKV-knek? SEO!

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2015.05.27.

Hogyan járhatunk a KKV-k kedvében? A megoldás egyszerűbb, mint gondolnánk…

A Local Search Association “Local Pulse” névre keresztelt felmérésében több, mint ezernyi kis- és középvállalkozást kérdezett a gazdasággal, a marketingre szánt költségkerettel, a közösségi és digitális média szerepével, illetve a szolgáltatóikkal való elégedettséggel kapcsolatban.

KKV nehézségek: keresőoptimalizálás

A felmérés eredményei alapján többek között kiderült az is, hogy ezeknek a vállalkozásoknak pontosan milyen területeken van a legtöbb segítségre szükségük.

Tehát mi is kell a KKV-knek? A felmérésben a SEO egyértelmű győzelmet aratott. A 15 évnél fiatalabb kis- és középvállalkozások úgy gondolják, a legtöbb segítségre a keresőoptimalizálás területén van szükségük.

Így magától értetődő, hogy a KKV-k elégedettségért muszáj számukra is tökéletes SEO szolgáltatást nyújtanunk. Ez persze nem megy magától, kiváló szakemberekre lesz szükség, akik nemcsak elméleti tudással rendelkeznek, hanem minden egyes ügyfél igényeire szabott szolgáltatást tudnak biztosítani.

Azonban fény derült arra is, hogy pontosan mit várnak el a KKV-k a szolgáltatóktól. Nem csupán azt akarják, hogy elvégezzük helyettük a “piszkos munkát”: tanulni szeretnének, elvárják, hogy megértsük üzleti céljaikat, jobb, kifinomultabb konzultációs folyamatot várnak, és elengedhetetlenül fontosnak tartják az őszinteséget.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet