Ezentúl blog cikk formájában is megosztjuk a havi hírlevelünk tartalmát, alább olvasható összefoglaló bejegyzésünk az elmúlt hónap történéseiről.
Rugalmas ajánlattételi stratégiák
Bali László, vezető keresőmarketing tanácsadó kollégánk kóstolgatja a rugalmas ajánlattételi stratégiákban rejlő lehetőségeket, nem feledve azt, hogy a folyamatban mennyire fontosak még mindig az emberi döntések. Tovább…
CPV ajánlattétel a Facebookon!
A Facebook videóhirdetéseket új ajánlattétellel egészítik ki, mely a megtekintési költségen (CPV) fog alapulni, és 10 másodperc után kell majd fizetni. Tovább…
A Googlebot nem tud hozzáférni a CSS- és JS-fájlokhoz!
Ezzel a rendszerüzenettel szőnyegbombázza e-mail fiókunkat a Google Search Console Team (korábban Google Webmester Eszközök). Kis túlzással az összes ügyfelünk megkapta az alábbi üzenetet, melyben a Google arra figyelmezteti a webmestereket, hogy a Googlebot-ok nem tudják teljes mértékben indexelni az oldalunkat és ez akár pozícióvesztéssel is járhat. Tovább…
Linkkérés: Tilos vagy sem?
A Google továbbra is ködösít a linkkéréssel kapcsolatban, a jelenlegi állásfoglalása szerint a közkedvelt SEO tevékenység nem tilos egészen addig, amíg azzal a Google irányelveit meg nem sértjük. Tovább…
A legnagyobb közösségi média bakik 2014-ben
Asztalos Levente ügyvezetőnk szerint, bár jobban értjük az online viselkedést, mint valaha, ennek ellenére – vagy talán pont ezért -, mégis bődületes nagy hibákkal találkozunk időnként. Levente az inc.com összeállítása alapján mutatja be a 2014-es év legnagyobb közösségi melléfogásait. Tovább…
A pénztárcánkra szabva hirdetne az Apple
Ha éppen szeretnénk autót vásárolni, akkor milyen jól jönnek az online autóhirdetések, a legújabb kedvezményes ajánlatokkal, akár remarketing hirdetések formájában. Főleg, amikor 5 millió forint a keretem és 30 milliós autókról kapok hirdetéseket? Tovább…
Nincsen SEO értékbeli különbség a TLD, nemzetközi fődomain nevek között
A sok találgatás után a Google most választ adott arra, hogy miként kezelik az új, a régi, és a nemzetközi fődomaineket. Tovább…
Útjára indult az új Panda frissítés
10 hónapos csend után végre megújult a Google Panda algoritmusa. Barry Schwarz, a Search Engine Roundtable alapítójának információi szerint a hónap végén indult útjára a Panda 4.2 – ám ezt szinte senki sem vette észre. Tovább…
Vásárolj a Facebook-on!
Alex Kantrowitz, a BuzzFeed senior tech riportere tette közzé a hírt, miszerint az oldalon történő vásárlás bevezetését fontolgatja a Facebook. Tovább…
Facebook hirdetések célzása profin
Ebben a cikkben kollégánk, Dezső Szilvia olyan célzási típusokat boncolgat, amelyekkel egyszerűen és hatékonyan érhetjük el a potenciális célközönséget. Tovább…
+1: Átvettük az INVIA AdWords hirdetéskezelését is!
Örömmel jelentjük be, hogy újabb utazás szektoros ügyféllel bővültünk, így a területen tovább erősíthetjük referenciánkat a performance alapú hirdetések és a keresőoptimalizálás területén is.
Az immáron egyedülálló utazási tapasztalatunkat további ügyfeleink biztosítják: Hurrá Nyaralunk, Repjegy.hu, Útisúgó.hu, VISTA, TUI, hogy csak a nagyobb neveket említsük.