Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Klikkmánia havi TOP10 / 2015. augusztus

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2015.09.03.

A Facebook újabb sokkoló statisztikákról adott hírt, miközben a Google próbál újra életet lehelni saját közösségi csatornájába. A közösségi szignálok SEO-ra gyakorolt hatását is tisztázták, amolyan Google – John Mueller módra. Ezúton szeretnénk megosztani minden feliratkozóval az általunk legérdekesebbnek ítélt havi AdWords, SEO és Performance marketing híreket!

Nem búcsúzik a Google a közösségi médiától

Csupán átalakítja. Néhány nappal ezelőtt hivatalos blogján tett közzé számos újdonságot a Google, többek között a Google+ és az ehhez kapcsolodó szolgáltatások terén. Tovább…

A marketingesek elfelejtettek emberként gondolkozni?

A mai világban akármerre nézünk, automatizált eszközöket, szoftvereket és különböző mérőszámokat látunk, melyek tengerében könnyedén elveszhetünk. Olyan online marketing „mérnököket” kíván a szakma, akik jelentős értékesítői tapasztalattal, analitikus szemléletmóddal és programozói tudásukkal minden szituációban megtalálják a helyes megoldást. De vajon létezik-e ilyen? Tovább…

A nem mobilbarát weboldalak eltűnnek a Google találati listáiról

Feltűnően sok vállalat továbbra sem rendelkezik mobilbarát weboldallal – derül ki a Moovweb által készített felmérésből. A tanulmány szerint ennek látható jelei is vannak és egyértelműen rangsorolási következményekkel jár. Tovább…

Mire jók a YouTube Kártyák?

Áprilistól a magyar YouTube csatornatulajdonosok is használhatják az utóbbi idők egyik legnagyobb újítását, a Kártyákat. Ez az új eszköz a már jól ismert kommentárok és a fedvények utódja lesz, segítségével hatékonyabban lehet további videók/weboldalak megtekintésére, vagy egyéb cselekvésre ösztönözni a nézőinket. Tovább…

Kik lettek a Mobilegeddon nyertesei?

A KKV weboldalak átlagosan 11 százalékos oldalmegtekintéssel növekedtek a mobilbarát frissítést követően! Tovább…

Elképesztő változások a hirdetések világában

A Facebook megdöbbentő számokkal állt elő ezen a héten, felhívva a figyelmet a mobil hirdetések jelentőségére. Ráadásul az új adatok jelentős növekedést mutatnak az Instagram mobil hirdetési költésének frontján is. Tovább…

Facebook és Google – a hivatkozói forgalom éllovasai

A Google monopóliuma a hivatkozói forgalom terén eddig megtörhetetlennek látszott, ám a Facebook lekörözte a keresőóriást. Tovább…

Tweetek a Google találati listán!

Mostantól megjelennek tweetek is a Google találati listáján, igaz, egyelőre csak az angol kereséseket végrehajtó felhasználók számára – jelentette be a Google hivatalos blogján, valamint Twitter oldalán. Tovább…

Közösségi szignálok hatása a SEO-ra

A SEO szakembereket napi szinten foglalkoztatja, hogy vajon mi lehet hatással az organikus találati listára, vajon milyen alkotóelemei vannak a Google algoritmusának? John Mueller, a Google Webmaster Trends elemzője, múlt héten választ adott az egyik leggyakrabban felmerülő kérdésre. Tovább…

Veszélyben a HTTPS-ért járó rangsorolási előny?

Tartalmi eltérések miatt veszélybe kerülhet a HTTPS-ért járó rangsorolási előnyünk. Tovább…

+1: Nem bírunk magunkkal, de az ügyfelekkel igen

Az ügyfélkiszolgálás minőségét 3 évvel ezelőtt kezdtük teljesen új szintre emelni a keresőmarketing ügynökségek között, amikor a tanácsadók és az ügyfelek közé bekerült a projektmenedzseri szint. Ennek köszönhetően hatalmas lökést kapott a proaktivitásunk és az ügyfél-kommunikációnk is, az ügyfél fluktuáció pedig minimálisra csökkent.

Augusztus végével újabb projektmenedzserrel bővült csapatunk, melynek eredményeképp 4 főre gyarapodott az ügyfélkapcsolati és projektmenedzseri részlegünk.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet