Szeptemberben rengeteg hír jelent meg a Google különböző teszteléséről és megannyi választ kaptunk a John Mueller-től felmerülő kérdésekre. Ezúton szeretnénk megosztani minden feliratkozóval az általunk legérdekesebbnek ítélt havi AdWords, SEO és Performance marketing híreket!
1. A Google kikapálja a Facebook-ot
David Markovich fedezte fel, hogy a Google kereső találati listájáról eltűntek a Facebook oldalak csillagokkal skálázott értékelései. Tovább…
2. Structured markup, az újabb SEO faktor?
Ugyan a Google korábban tagadta, most mégis arra engednek következtetni, hogy a structured data egy nap a rangsorolási faktor részévé válhat. Tovább…
3. “A végtelenbe és tovább!” – Buzz Lightyear, Toy Story
A Google már teszteli a végtelenített találati listázást. Ezt úgy kell érteni, hogy hamarosan megszűnik a kattintásos lapozás, helyette ha legörgetünk a találati lista aljára, akkor töltés után folytatólagosan tovább listázódnak a találatok. Tovább…
4. Azonos vagy nagyon hasonló oldalak kezelése
Hasonló oldalak kezelésénél felmerülhet a kérdés, hogy SEO szempontból hogyan kezeljük őket? John Mueller, a Google egyik vezető szakembere erre most egyértelmű választ adott! Tovább…
5. Mit kezdjünk a régi tartalommal oldalunkon?
Azzal sok újdonságot nem mondunk, ha azt állítjuk, hogy SEO szempontból kiemelten fontos a folyamatosan frissülő, új, releváns tartalom egy weboldalra, de kevesen tudják, hogy mi a teendő a régi, elavult vagy már érvénytelen tartalmak esetében. Tovább…
6. Túloptimalizálás, létezik ilyen?
A Google Webmasters Youtube csatornájának egyik videójában John Mueller, a Google szakembere válaszolt a felhasználók kérdéseire. Az egyik téma bizonyára sokakat érinthet, főleg úgy, hogy egy keresőmarketinggel foglalkozó cég téves információra hivatkozva távolította el a linkeket az ügyfele weboldaláról. Tovább…
7. A robotnak elege lett a robot hívásokból
A Google – ami lássuk be, egy keresőrobot 🙂 – először perelt be olyan keresőmarketing céget, amely megtévesztő módon, a Google nevében robot telefonhívásokkal zaklat kisvállalkozásokat, hogy fizessenek különböző szolgáltatásokért. Tovább…
8. Hogyan javíthatsz a linképítési stratégiádon
A linkfejlesztési stratégiádat illetően talán tudunk néhány olyan tanáccsal szolgálni, amivel kevesebb erőfeszítéssel, ráadásul hatékonyabban tudsz dolgozni. Tovább…
9. A minőségi oldalakra mutató linkek jelentenek-e előnyt SEO szempontból?
Talán sokan azt gondolják, hogy az oldalon elhelyezett linkek minősége részben hatással van arra, hogy az oldalt a Google milyen pozícióba sorolja a keresési találatai közt. Eszerint, ha minőségi forrásból származik a link és témába vágó, akkor az oldal feljebb kerül a Google találati listáján. Vajon számít ez, és ha igen, akkor milyen mértékben van rá hatással? Tovább…
10. A Facebook nem AdWords, az AdWords nem Facebook
Ahhoz, hogy a Facebook-on sikerrel járjunk, el kell felejtenünk pár dolgot, ami a Google Adwords rendszerében jól működött. Ebben a cikkben most a legfontosabb tényezőket soroljuk fel! Tovább…
+1: A Klikkmánia nyerte a UPC keresőoptimalizálás tenderét
SEO ügyfeleink sorában köszönthetjük Magyarország vezető kábeltévé, internet és telekommunikációs szolgáltatóját!
Közös munkánk célja elsősorban az, hogy a UPC jelenlegi és leendő ügyfeleit, felhasználóit a lehető legrövidebb úton a számukra releváns szolgáltatásokkal kapcsolatos információkhoz segítsük a keresőmotorokban is. Ennek érdekében minden tudásunkat bevetjük, hogy a UPC weboldalainak keresőoptimalizálásával mindenki egy pillanat alatt megtalálja pont azt, amit keres: legyen szó az elérhető kedvezményekről, csomagokról, megrendelésekről, vagy az eszközök saját kezű beüzemeléséről.
Nagy büszkeséggel tölt el minket, hogy egy ilyen, nemzetközi fronton is nagy népszerűségnek és sikernek örvendő cég döntött úgy, hogy belénk fekteti bizalmát, valamint reméljük, hogy együttműködésünk eredményeként új távlatok nyílnak meg a UPC online jelenlétében is.
Tovább: http://www.kreativ.hu/interaktiv/cikk/seo_ceget_valasztott_a_upc