Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Klikkmánia havi TOP10 / 2015. október

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2015.11.09.

Míg valahol eljött a “reklámmentes” korszak, addig máshol elindult a reklám korszak. Közben ügynökségünk tovább dübörög, és újabb két fővel bővült októberben. Ezúton szeretnénk megosztani minden feliratkozóval az általunk legérdekesebbnek ítélt havi AdWords, SEO és Performance marketing híreket!

1. A deep linkelés újabb szintre lépett?

A hagyományos külső hivatkozású linkekkel szemben, a deep linkek (mélylinkek) sokkal következetesebben tartalmazzák a végoldalhoz vezető útvonalat, valamint biztosítják a felhasználóknak, hogy azonnal releváns tartalomhoz jussanak. Ennek egy másik felhasználási módja, a mobil app-ok esetében, komoly változást hozhat a jövőben SEO szempontból. Tovább…

2. Instagram – Itt az idő, hogy hirdessünk is rajta!

Szeptember 30-a nagy nap volt az online hirdetésekkel foglalkozó szakemberek és persze az Instagram életében is: további harminccal bővült azon országok száma, ahol elindította hirdetéseit a világ legnagyobb fotó- és videómegosztó közösségi alkalmazása, az Instagram. Tovább…

3. Nagyon komoly Google algoritmus változás jöhet

A Google egyik blogbejegyzésében kiemelte, hogy nagy figyelmet fog fordítani a felhasználókat és a webfejlesztőket zaklató, célzott spamek kiszűrésére. Tovább…

4. A Bing meglepő forgalomnövekedést hoz október eleje óta

Barry Schwartz figyelmét felkeltette egy WebmasterWorld fórumra felkerült poszt. Tovább…

5. iOS alkalmazások indexelése a Google-ben

Nemrég írtunk arról, hogy a Google az appon keresztüli indexelése miként képes befolyásolni a keresési találatok sorrendjét. Pár nappal később a Google posztolt egy új hírt a Google+ fejlesztői fórumán, miszerint, aki implementálja az általa fejlesztett alkalmazásba, az már a hó vége felé élesben tapasztalhatja ennek működését és előnyét. Tovább…

6. Így használd az AdWords automatizálásokat!

Pusztai Tamás a Google AdWords egy kevésbé ismert funkcióját mutatja be, az automatizált szabályokat. Az Adwords felülete lehetőséget biztosít számunkra, hogy bizonyos műveleteket a rendszer magától (általunk megadott rendszerességgel), külső beavatkozás nélkül végezzen el. Tovább…

7. Hirtelen jött organikus forgalomcsökkenés

Október második fele sok fejtörést okozott házon belül, ugyanis sok szektorban felborultak a Google pozíciók és az organikus forgalom is nem várt fordulatokat vett. A feltárási munkával Varga Zoltán szakmai vezetőnk foglalkozott, majd blog posztjában megosztotta a tapasztalatait is. Tovább…

8. YouTube Red – Eljött a reklámmentes korszak!

Október 21-én a YouTube Red bejelentésétől volt hangos az internet, eljött ugyanis a reklámmentes videónézés korszaka a Google által tulajdonolt videómegosztó portál életében. Tovább…

9. Mobilról több online vásárlás érkezhet, mint asztali gépről

Az Adobe legutóbbi előrejelzése alapján, az amerikai piacon könnyen előfordulhat, hogy az év végi e­-kereskedelmi szezonban már többen fognak online vásárolni mobil eszközről, mint desktopról. Tovább…

10. Google: Penguin frissítés várható még az idén

Nagy valószínűséggel még 2015-ben meg fog jelenni a Penguin legújabb verziója.  Gary Illyes, a Google Webmaster elemzője, Twitter oldalán posztolta a hírt, miszerint a kibocsátás a következő két hónapban várható. Tovább…

+1: Novemberi bővülésünk, újabb 2 fő

Úgy néz ki, hogy minden túlzás nélkül extrém erősen zárjuk 2015q4-et, melynek megfelelően az újabb 2 fős bővülés csak a kezdet. Szeretettel köszöntjük a csapatunkban Szabó Ágnes, projektmenedzsert és Szaszák Fanni, keresőmarketing gyakornokot. Ági sok éves online és ügyfélkapcsolati területen szerzett tapasztalattal érkezett hozzánk és olyan ügynökségeknél dolgozott már, mint a Kastner & Partners, Café Interactive, Kirowski, Wunderman. Fanni pedig a Google Grund gyakornoki programjának köszönhetően csatlakozott a csapatunkhoz.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet