Míg valahol eljött a “reklámmentes” korszak, addig máshol elindult a reklám korszak. Közben ügynökségünk tovább dübörög, és újabb két fővel bővült októberben. Ezúton szeretnénk megosztani minden feliratkozóval az általunk legérdekesebbnek ítélt havi AdWords, SEO és Performance marketing híreket!
1. A deep linkelés újabb szintre lépett?
A hagyományos külső hivatkozású linkekkel szemben, a deep linkek (mélylinkek) sokkal következetesebben tartalmazzák a végoldalhoz vezető útvonalat, valamint biztosítják a felhasználóknak, hogy azonnal releváns tartalomhoz jussanak. Ennek egy másik felhasználási módja, a mobil app-ok esetében, komoly változást hozhat a jövőben SEO szempontból. Tovább…
2. Instagram – Itt az idő, hogy hirdessünk is rajta!
Szeptember 30-a nagy nap volt az online hirdetésekkel foglalkozó szakemberek és persze az Instagram életében is: további harminccal bővült azon országok száma, ahol elindította hirdetéseit a világ legnagyobb fotó- és videómegosztó közösségi alkalmazása, az Instagram. Tovább…
3. Nagyon komoly Google algoritmus változás jöhet
A Google egyik blogbejegyzésében kiemelte, hogy nagy figyelmet fog fordítani a felhasználókat és a webfejlesztőket zaklató, célzott spamek kiszűrésére. Tovább…
4. A Bing meglepő forgalomnövekedést hoz október eleje óta
Barry Schwartz figyelmét felkeltette egy WebmasterWorld fórumra felkerült poszt. Tovább…
5. iOS alkalmazások indexelése a Google-ben
Nemrég írtunk arról, hogy a Google az appon keresztüli indexelése miként képes befolyásolni a keresési találatok sorrendjét. Pár nappal később a Google posztolt egy új hírt a Google+ fejlesztői fórumán, miszerint, aki implementálja az általa fejlesztett alkalmazásba, az már a hó vége felé élesben tapasztalhatja ennek működését és előnyét. Tovább…
6. Így használd az AdWords automatizálásokat!
Pusztai Tamás a Google AdWords egy kevésbé ismert funkcióját mutatja be, az automatizált szabályokat. Az Adwords felülete lehetőséget biztosít számunkra, hogy bizonyos műveleteket a rendszer magától (általunk megadott rendszerességgel), külső beavatkozás nélkül végezzen el. Tovább…
7. Hirtelen jött organikus forgalomcsökkenés
Október második fele sok fejtörést okozott házon belül, ugyanis sok szektorban felborultak a Google pozíciók és az organikus forgalom is nem várt fordulatokat vett. A feltárási munkával Varga Zoltán szakmai vezetőnk foglalkozott, majd blog posztjában megosztotta a tapasztalatait is. Tovább…
8. YouTube Red – Eljött a reklámmentes korszak!
Október 21-én a YouTube Red bejelentésétől volt hangos az internet, eljött ugyanis a reklámmentes videónézés korszaka a Google által tulajdonolt videómegosztó portál életében. Tovább…
9. Mobilról több online vásárlás érkezhet, mint asztali gépről
Az Adobe legutóbbi előrejelzése alapján, az amerikai piacon könnyen előfordulhat, hogy az év végi e-kereskedelmi szezonban már többen fognak online vásárolni mobil eszközről, mint desktopról. Tovább…
10. Google: Penguin frissítés várható még az idén
Nagy valószínűséggel még 2015-ben meg fog jelenni a Penguin legújabb verziója. Gary Illyes, a Google Webmaster elemzője, Twitter oldalán posztolta a hírt, miszerint a kibocsátás a következő két hónapban várható. Tovább…
+1: Novemberi bővülésünk, újabb 2 fő
Úgy néz ki, hogy minden túlzás nélkül extrém erősen zárjuk 2015q4-et, melynek megfelelően az újabb 2 fős bővülés csak a kezdet. Szeretettel köszöntjük a csapatunkban Szabó Ágnes, projektmenedzsert és Szaszák Fanni, keresőmarketing gyakornokot. Ági sok éves online és ügyfélkapcsolati területen szerzett tapasztalattal érkezett hozzánk és olyan ügynökségeknél dolgozott már, mint a Kastner & Partners, Café Interactive, Kirowski, Wunderman. Fanni pedig a Google Grund gyakornoki programjának köszönhetően csatlakozott a csapatunkhoz.