Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Ne másoljuk ész nélkül a nagyok keresőoptimalizálását

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2015.11.13.

A Stack Exchange fórumán tették fel a kérdést, hogy mennyire kifizetődő másolni például a YouTube felépítését, feltérképezés és indexeltség szempontjából. A kérdés egészen pontosan így hangzott:

“Mostanában észleltem, hogy néhány weboldal a felhasználói profil oldalakat a központi könyvtárból kimozgatja alkönyvtárakba. Például a Youtube csatorna URL­ek is most úgy érhetők el, hogy /channel/brandname vagy /c/brandname ahelyett, hogy mondjuk a /brandname. Hasonló típusú weboldalaknak érdemes­e követni a YouTube példáját?”

nagyvallalati-keresooptimalizalas

John Mueller válasza elég egyértelmű volt, mellyel maximálisan egyetértünk, miszerint semmiképpen ne kövessük fejetlenül egy idegen oldal folyamatait, csak azért mert nagy névről van szó. Legtöbbször pont a nagynevű oldalak vétik a legtöbb hibát, aminek számtalan magyarázata lehet. Sok esetben például belső céges szabályok vagy megkötések miatt nem tudnak elvégezni olyan keresőbarát módosításokat, melyekre pedig nagy szükségük lenne.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet