Decemberben John Mueller, a Google munkatársa, ismét kitett magáért és rengeteg hasznos SEO kérdésre adott gyors és tömör válaszokat. De nem csak Mueller volt az elmúlt időszakban aktív. Ezúton szeretnénk megosztani minden feliratkozóval az általunk legérdekesebbnek ítélt havi AdWords, SEO és Performance marketing híreket!
1. Több oldaltérkép feltöltése a Search Console-ba még hasznos is lehet
Akik nagyobb oldalakat kezelnek, biztosan szembesültek már azzal a problémával, hogy kényszerűségből kellett több részletben feltölteni a sitemap.xml fájlokat, ugyanis maximum 50.000 URL-t tartalmazhat és maximum 10MB lehet a fájlméret kitömörítés után. Tovább a híroldalra…
2. Nem működik a 301-es átirányítás?
Twitteren érkezett egy kérdés John Mueller felé, miszerint már 3 hónapja megtörtént egy régi URL átirányítása az újra, ennek ellenére a Google még mindig a régi URL-t indexeli, mit lehet tenni ilyenkor és miért lehet ez egyáltalán? Tovább a híroldalra…
3. A Google innentől kezdve favorizálni fogja a HTTPS oldalakat
Zineb Ait Bahajji, a Google Security and Indexing csapat tagjaként bejelentette, hogy amennyiben egy oldalnak létezik http és https-es verziója is, akkor a biztonságos verziót fogja indexelni. Tovább a híroldalra…
4. Tíz alapvető SEO megoldás e-kereskedelmi weboldalak számára
George Papatheodorou eredetileg a LinkedInen megjelent cikkében tíz SEO taktikát mutat be, amivel e-kereskedelmi weboldalunkat még megtalálhatóbbá tehetjük a kereső találati oldalakon. Tovább a híroldalra…
5. A klikkek befolyásolják a Google Cégem rangsort
Rahul J, a Google My Business (Google Cégem) csapatból, megjelölt négy konkrét faktort, ami befolyásolhatja a helyi keresések között elfoglalt pozíciókat. Tovább a híroldalra…
6. 2015-ben már nem kellett tartani a Pingvinektől
Hivatalosan is közölték, hogy Pingvin algoritmus frissítés már nem lesz 2015-ben, ami így már hivatalosan is ellent mond, egy másik híres Google szócső, Gary Illyés korábbi kijelentésének. Tovább a híroldalra…
7. Responsive web design előnyei és hátrányai
Minden bizonnyal sokszor felmerült már mindenkinél kérdésként a mobil web stratégia kialakítása, hiszen elmúlt már az az időszak, amikor a cégek a mobil forgalmukat figyelmen kívül hagyhatják. Az alábbiakban az egyik legnépszerűbb megoldást, a responsive web design előnyeit és hátrányait mutatja be Kató Tamás, összehasonlítva az elkülönített weboldal tulajdonságaival. Tovább a híroldalra…
8. A hirdetési költések 20%-kal emelkedtek hálaadáskor, Black Friday-en stagnáltak tavalyhoz képest
A fizetett hirdetések több mint fele mobilokon realizálódott hálaadáskor és Fekete Pénteken. Tovább a híroldalra…
9. A Google teszteli a 4 találatos top elhelyezést az AdWords hirdetéseknél
Az utóbbi időben több hír is megfordult a témával kapcsolatban, miszerint a Google a megszokott három szponzorált hirdetés helyett – a találati listák fölött – négyet fog megjeleníteni. Tovább a híroldalra…
10. CTR javítása AdWords hirdetések A/B tesztelésével
Amikor Adwords hirdetéseket készítünk vagy duplikálunk, már akkor érdemes azok teljesítményeit folyamatosan tesztelni, így akár rövid idő alatt megduplázhatjuk az átkattintási arányt (CTR) – olvashatjuk Dezső Szilvia írásában. Tovább a híroldalra…
+1 A Click2Digital lett a Jingle Ltd. ügynöksége
A Klikkmánia angliai fiókügynöksége, a Click2Digital végzi a Jingle Ltd. PPC kampánymenedzsmentjét. A korábban komoly figyelmet kapott magyar randialkalmazás erőteljes növekedésnek indult a nemzetközi piacon, és ebben támogatja a Click2Digital AdWords kampánymenedzsmenttel. A Jingle emberarcú társkeresés app szándékozik lenni, amely minőségi találatokat, minőségi randiötleteket kínál. Budapest mellett London a brand célpiaca. A Click2Digital a Klikkmánia 2013 óta működő, prémium SEM szolgáltatásokat kínáló nemzetközi fiókügynöksége. A cég operatív ügyfélakvirálásokat Londonban végzi.