Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Klikkmánia havi TOP10 / 2016. február

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2016.03.04.

A február kivételesen inkább az AdWords-ről szólt, mint a Google organikus találatairól, számos hirdetési hatékonyságot segítő cikkel segítettük olvasóinkat. Továbbá górcső alá vettük az e-kereskedelmi szektort is. Mindenre fény derül a 2016-os első Klikkmánia TOP10-ből!

1. Megszűntek a Google jobb oldali hirdetési helyei

Egészen friss hír, hogy a Google a korábbi teszteléseket követően végleg kivezeti a jobb oldali hirdetési pozíciókat és helyette fölül kapunk négy helyet és még alul hármat (kivétel PLA hirdetések). Bár teljesen hivatalos bejelentés még nem történt, úgy tűnik, hogy globális frissítésről van szó. Tovább a cikkre…

2. 3 pofonegyszerű AdWords hirdetés tipp 2016-ra

Korábbi cikkünkben összefoglaltuk, hogy 2015-ben melyek voltak a PPC hirdetések legfontosabb változásai. Mivel az AdWords hirdetési rendszere igen komplex, ezért nehéz ténylegesen megjósolni, hogy az adott évre vonatkozóan, melyek lesznek a „best practice”-ek. A WordStream most mégis ezt tette, és az egyik februári cikkükben megjósolták, hogy 2016-ban melyik 3 AdWords eszköz fogja a marketing sikereinket garantálni. Vajon valóban igazuk lesz? Tovább a cikkre…

3. AdWords fiók hatékonyságának vizsgálata infografikán

Gianpaolo Lorusso az Adworld Experience alapítója, akivel legutóbb egy Google által szervezett dublini kiemelt ügynökségi konferencián találkoztunk, most megosztott velünk egy infografikát az AdWords hirdetési fiókok optimalizálásáról. Tovább a cikkre…

4. Pörgesd fel az AdWords Display kampányaidat!

Ebben a cikkben megosztunk pár olyan hasznos AdWords Display tippet, amelyeket sokan nem ismernek, mert nincsenek benne a felhasználói kézikönyvekben, de a cikk elolvasása után akár te is könnyedén alkalmazhatod őket. Tovább a cikkre…

5. Tíz meglepő hiba a legnagyobb e-kereskedőktől

Míg az e-kereskedelem egy rendkívül jövedelmező iparág, az interneten értékesíteni egyáltalán nem könnyű. Mára rengeteg piaci szereplő van jelen, és szoros verseny alakult ki az online vásárlók kattintásaiért. Tovább a cikkre…

6. Megfontolandó hirdetési lehetőségek e-kereskedőknek

Az új év kezdetével érdemes átgondolnunk, hogy mi működhetett a tavalyi évben, vagy akár ki is próbálhatunk valami teljesen újat. Michael Stancil tapasztalata az, hogy minden havi költségvetésbe vegyünk bele marketing teszteket is. Azzal természetesen számolnunk kell, hogy nem biztos, hogy minden teszt működni is fog. Tovább a cikkre…

7. 9 stratégiai javaslat webáruházaknak 2016-ra

2016-ban az e-kereskedelem az előrejelzések szerint még további 20%-kal fog bővülni ebben az évben. Pamela Hazelton, a Practical Ecommerce egyik szerkesztője összegyűjtött 9 stratégiai megoldást webáruház tulajdonosok számára. Tovább a cikkre…

8. Tippek hogyan kerüljük el, hogy Google büntetés érjen minket

Hirtelen lecsökkent az organikus forrásból érkező látogatói forgalom? Egyik pillanatról a másikra néhány kulcsszóra eltűntünk a találati listáról vagy drasztikusan visszasoroltak? Két egyértelmű jel arra, ha lecsapott ránk egy Google büntetés. Tovább a cikkre…

9. A Google nem támogatja tovább a Flash hirdetéseket

A héten bejelentették a Google+ oldalon, hogy a display hálózatokon 2017. február 2-ig jelenhetnek meg Flash hirdetések, ezt követően csak a HTML5 felépítésű hirdetéseket fogják kiszolgálni. 2016. június 30-ig van még lehetőség Flash hirdetések feltöltésére, ezt követően a feltöltésre sem lesz lehetőségünk, se az AdWords-ön, se a DoubleClick-en keresztül. Tovább a cikkre…

10. 5 kihagyhatatlan konverzió optimalizálási technika

Az elmúlt években egyre több online marketing szakértő és vállalat számára vált nyilvánvalóvá, hogy a konverzióoptimalizálás egyike azon területeknek, amelyek mára a magas megtérülés miatt megkerülhetetlenné váltak. Ugyanakkor azt is kijelenthetjük, hogy ennek hatékonysága nem pusztán az egyes elemek optimalizáltságának, mint inkább a teljes körű élmény javításának függvénye. Cikkünk röviden bemutatja azokat a legfontosabb technikákat, amelyek ezt a célt szolgálják. Tovább a cikkre…

+1. Elindult a ThinkMobile.hu – a Klikkmánia online mobil kommunikációval foglalkozó magazinja

A Klikkmánia csapatával közösen útjára engedtük új online magazinunkat, a ThinkMobile.hu-t, amely az online mobil marketing iránt érdeklődő szakembereket és érdeklődőket célozza meg folyamatosan frissülő, naprakész tartalommal.

unnamed

Mobil hirdetések, keresőoptimalizálás, a legújabb mobilbarát weboldal és applikáció fejlesztési trendek, analitika, ux, videós tartalmak és jogi szabályozás, minden egy helyen! Tovább a thinkmobile.hu-ra..

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet