Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A TOP 3 hivatalos Google rangsorolási faktor

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2016.03.29.

Amikor a Google bejelentette, hogy elindították a RankBrain-t, azonnal megerőstették, hogy ez a harmadik legfontosabb Google rangsorolási faktor, mely befolyásolja, hogy hányadik helyet foglaljuk el a Google találati listáján az egyes keresőszavakra. Azonnal elindultak a spekulációk, hogy akkor valójában melyik a legfontosabb első kettő, de erre már nem született válasz, egészen mostanáig.

Előző héten egy hangout megbeszélésen Andrey Lipattsey, a Google Search Quality Senior munkatársa megerősítette, hogy a linkek és a tartalom a két legfontosabb Google rangsorolási faktor, megelőzve a RankBrain-t.

A RankBrain, mint Google rangsorolási faktor?

Közben már arra is fény derült, hogy a RankBrain nem egyértelműen rangsorolási faktor, hanem egy olyan algoritmus (mesterséges intelligencia), mely folyamatosan felülvizsgálja a tényezőket és ha kell újrasúlyozza azokat.

A hatékony és sikeres keresőoptimalizálás azonban továbbra is a részletekben rejlik. Az ugyanis, hogy a tartalom és a hivatkozások mennyire fontosak, már eddig is közismert volt, csak nem hivatalos. Az azonban, hogy pontosan milyen minőségű tartalomfejlesztést végzünk és milyen linkfejlesztést már rengeteg apró részleten múlik, melyre az egyik leginkább szemléltető útmutató a Search Engine Land által kiadott SEO periódikus (Google rangsorolási faktor) rendszer:
Google Rangsorolási Faktor, periódikus rendszer

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet