Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A vásárlói útvonal jobb megértése AdWords-ben

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2016.06.06.

Mindenki számára elérhetővé vált a májusban bejelentett béta funkció AdWords-ben, melynek segítségével jobban megérthetjük az AdWords hirdetésekből érkező vásárlók szokásait.

Az új funkció segítségével elszakadhatunk a hagyományos last-click AdWords modelltől és mélyebben, más modellekkel is megvizsgálhatjuk a vásárlóinkat, mélyebb Google Analytics tudás nélkül is. Mindehhez új Support oldalakat is létrehozott a Google, mely segítségével többek között választ kaphatunk arra, hogy érdemes-e egyáltalán másik modellel foglakozni és ha igen, akkor mik a bevált módszerek.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet