A webáruházak és talán minden e-kereskedelmi szereplő számára a legfontosabb mutató az oldal konverziós aránya. Mind a konverziós arány növelésére, mind a vásárlói útvonalak pontosabb megértésére hónapról-hónapra több lehetőségünk van. Mindenre fény derül a 2016 júniusi Klikkmánia havi #TOP10#-ből!
1. Turbózd fel a webáruházad konverziós arányát
Az online vásárlások száma világszerte nő. Egyre többen, egyre gyakrabban szerzik be kedvenc termékeiket a világhálón. Mégis, ha az e-kereskedelmi konverziók alakulását megnézzük, furcsa eredményt látunk: a konverziós ráta meglepően alacsony – a Bigcommerce blog adatai szerint csupán 1-5%. Ez már csak azért is érdekes, mert pofonegyszerű megoldásokkal, viszonylag kis időráfordítással jelentős növekedést érhetünk el. Tovább a cikkre…konver
2. A konverziós arány növelésének a kulcsa a perszonalizáció
Ha a fizikai boltunkba betér egy érdeklődő, akkor az első interakciókat követően már nagyjából tudjuk, hogy milyen irányba vigyük a kommunikációt, és miként tudjuk hamarosan vevővé konvertálni. Ugyanez igaz a digitális térben is, de mégis nagyon kevesen veszik a fáradságot, hogy személyre szabják az online megjelenést és promóciókat. Tovább a cikkre…
3. A vásárlói útvonal jobb megértése AdWords-ben
Mindenki számára elérhetővé vált a májusban bejelentett béta funkció AdWords-ben, melynek segítségével jobban megérthetjük az AdWords hirdetésekből érkező vásárlók szokásait. Tovább a cikkre…
4. Az ingyenes kiszállítás a legfontosabb webáruház marketing eszköz
A Walker Sands Future of Retail publikált egy tanulmányt, melyben többek között arra voltak kíváncsiak, hogy mi ösztönzi leginkább az embereket arra, hogy a virtuális kosárba berakják a kívánt terméket. Vagyis, hogy mi a legfontosabb webáruház marketing eszköz az e-kereskedők kezében? Tovább a cikkre…
5. 6 fontos AdWords változás 2016-ban
A Google évek óta tesz nagy bejelentéseket tavasszal (általában mobil témában), és ez idén sem volt másképp. A “Mobile-First” folytatódik, ami azt jelenti, hogy a találati lista minél inkább úgy alakul át, hogy a mobil felületet helyezik fókuszba, alárendelve ennek az asztali megjelenést is. A cél az azonos felhasználói élmény, minden eszközön! Tovább a cikkre…
6. Infografika: a professzionális keresőbarát URL felépítésről
A megfelelően átgondolt és felépített keresőbarát URL nem csak a keresőmotoroknak adhat iránymutatást, hanem a látogatóinknak is könnyebb navigációt biztosíthat. Brian Dean, a Backlinko alapítója és John E Lincoln, az Ignite Visibility ügyvezetője egy infografikában szedte össze, hogy mik a keresőbarát URL-felépítésnek az alapjai. Tovább a cikkre…
7. Top internetes trendek 2016-ban
Mary Meeker, a Kleiner Perkins elemzője éves jelentésében idén is publikálta, hogy mik az aktuális internetes trendek. A 213 diás és 30 perces prezentációjából a legfontosabb trendeket a Search Engine Journal szedte össze. Tovább a cikkre…
8. Google kulcsszótervező: csak óvatosan a számokkal!
A Google kulcsszótervező az egyik legkedveltebb eszköz mind a keresőoptimalizálók, mind az AdWords hirdetők körében. Segítségével nem csak új kulcsszóötleteket kaphatunk, ha kampányt tervezünk, de az általunk kiválasztott szavakhoz megtudhatjuk a várható keresési forgalmat és a várható hirdetői verseny erősségét is. Ebből most a forgalombecslés került veszélybe, köszönhetően egy frissítésnek, melyről még nem tudni, hogy csak egy bugról van szó vagy végleges változtatásról. Tovább a cikkre…
9. A mobil sebesség is számítani fog
Sydney-ben, a Search Marketing Summit konferencián jelentette be Gary Illyes, hogy a hamarosan érkező mobil algoritmus frissítésben már rangsorolási tényező lesz a mobil oldalunk betöltési sebessége is. Tovább a cikkre…
10. Tippek, hogy alkalmazásunk sikersztori legyen
Applikációt fejleszteni egy igen hosszadalmas és költséges folyamat, persze csak akkor, ha valami igazán jót szeretnénk létrehozni. A témával foglalkozó szakértők véleménye szerint azonban az igazi fekete leves csak akkor jön, ha az applikáció publikálásra kész: a marketing szakemberek a teljes büdzsé 80%-ának elköltését itt javasolják elkezdeni! Tovább a cikkre…
+1 Google ügynökségi találkozó Athénban
Idén negyedszerre került megrendezésre a Google közép-kelet-európai kiemelt partnereinek szóló ügynökségi találkozója, amelyen a Klikkmánia ez alkalommal is két fővel képviseltette magát. A Google Partner napokat idén Athénban, egy mesés tengerparti helyszínen tartották. Sok értékes információval bővült a tudásunk a CEE régiót és Google jövőbeni terveit illetően. Köszönjük, hogy ott lehettünk!