Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Made for mobile emailek az AdWords-től

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2016.07.18.

A SeoRoundTable szerzője Rusty publikálta, hogy az AdWords már automata üzeneteket küld a kampánykezelőknek, amiben a mobil hirdetések beindítására sarkall.

Ahogyan a képernyőfotón is látszódik, vélhetően az AdWords kampányok, Eszköz statisztikák alapján küldik ki a perszonalizált emaileket, melyben felhívják a kampánykezelő figyelmét arra, hogy az egyes kampányokból érkező látogató hány százaléka érkezik már mobilról.

Made for mobile

A marketing célú hírlevél megfelelően agresszívnak tűnik, hogy elérje a célját, főleg a hatalmas Call-to-action gombbal, amivel egyből beléphetünk a fiókba és létrehozhatjuk a mobil célzású hirdetéseinket.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet