Az elmúlt időszakban több újdonság is bejelentésre került az AdWords rendszerén belül, melyek közül az egyik legfontosabb egyértelműen a remarketing továbbfejlesztése volt.
Továbbfejlesztett Remarketing Listák a Keresési Hirdetésekhez (RLSA)
A lehetőség, hogy a keresési hirdetéseinket, licitjeinket és kulcsszavainkat ahhoz igazítsuk, hogy az adott személy hogyan lépett interakcióba az oldalunkkal, az RLSA-nak köszönhetően vált lehetővé. Ezzel kapcsolatban a következő fejlesztések várhatóak:
- Készülékeken keresztüli remarketing: ugyanazon vásárló megcélzása releváns hirdetésekkel, ahogy a különböző eszközei között váltogat.
- Tartsd hosszabb ideig az embereket a listádon: az oldalaid látogatóit a listádon tudod tartani egészen 540 napig.
- Remarketing listák a kampány szinten: később ebben az évben, a Google ezt lehetővé fogja tenni, ami gyorsabbá és könnyebbé teszi az RLSA használatát.
Demográfiai adatok a keresési hirdetésekhez (DFSA)
A világ minden hirdetője számára elérhetővé fog válni egy új lehetőség, amit „Demográfiai adatok a keresési hirdetésekhez” elnevezéssel illetnek. Ez a beállítás lehetővé teszi, hogy meghatározott vásárlói csoportokat célozz meg azáltal, hogy finomítod a liciteket az életkornak és nemnek megfelelően, és jelentéseket készít arról, hogy az egyes demográfiai csoportok hogyan befolyásolják a kampányodat. Akár ki is zárhatsz bizonyos csoportokat annak érdekében, hogy még tovább szűkítsd a célközönségedet.
Eszközök közötti remarketing
Google AdWords egy olyan új lehetőséget jelentetett meg mobilra, amellyel hatékonyan csökkenthető a különböző eszközök miatti lemorzsolódás:
A Google Display Network és a DoubleClick Bid Manager készülékeken keresztüli remarketing segíthet, hogy ugyanazokat a hirdetéseket ugyanazon felhasználókhoz juttasd el, attól függetlenül, hogy éppen milyen eszközt használnak.
Továbbá, a remarketing lehetősége különböző weboldalakon, applikációkon és bármely olyan helyen keresztül is működik, ahol a Google Display Network engedélyezi a hirdetések megjelenítését.
Annak érdekében, hogy ne terheld túl a célközönségedet túlságosan sok hirdetéssel, teljes mértékben szabályozni tudod, hogy az emberek milyen gyakorisággal lássák a hirdetéseidet.
Ez csupán az egyike annak a sok példának ahogyan az AdWords készülékeken keresztüli remarketing funkció használható. A karácsonyi ünnepek közeledtével pl. sokat segíthet abban, hogy az üzletedre az emberek az elsők között gondoljanak.
A funkció a következő néhány hónap során válik majd elérhetővé!