Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Hogyan készítsünk sikeres YouTube (hirdetési) videót?

Tartalomjegyzék

BugTV
2016.11.30.

Egyre több brand ismeri fel a YouTube platformban rejlő lehetőségeket. A tradicionális televíziós hirdetésekkel szemben a YouTube igen nagy teret biztosít az érvényesülni kívánó márkák számára, azonban rendkívül fontos érteni és ismerni a platform sajátosságait, és YouTube-ra optimalizált tartalmat gyártani. Ami a televízióban működött, az nem biztos, hogy az online világban is megállja a helyét.

A mai internetező felhasználókra már nem igaz, hogy a pillantás világát élik. Olyan világban élünk, ami nem impressziókra épül, hanem elköteleződésre. Azért látogatnak el a felhasználók YouTube-ra, mert tartalmat akarnak fogyasztani, olyan videót akarnak nézni, amelyeknek mélyreható, megragadó történetük és mondanivalójuk van. Ezzel a megfontolással kezdjük hát el integrálni márkánkat is! A középpontba a történetmesélés kerüljön, amely a kapcsolatteremtés alapjául szolgál. A videónk képviseljen értéket, hogy az valóban hasznos tartalommá váljon.

Tovább a cikkhez: http://mrbugtv.com/hogyan-keszitsunk-sikeres-youtube-hirdetesi-videot/

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet