Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Milyenek a legjobb YouTube kampányok és miért működnek?

Tartalomjegyzék

BugTV
2017.01.02.

1969. július 20-án a becslések szerint 530 millió ember nézte, hogy Neil Armstrong hogyan teszi meg az emberiség történetének egyik legnagyobb jelentőségű lépését a Holdon. Abban az időben ez körülbelül a Föld teljes lakosságának 14%-a volt.

Ma több mint egy milliárd ember közel ötmilliárd videót néz meg a YouTube-on, minden egyes nap. Ha csak azt nézzük, hogy a “Charlie megharapta az ujjamat” című home videót 844 millió ember látta már, úgy tűnik, nincs szükség többé történelmi jelentőségű pillanatokra ahhoz, hogy ilyen óriási nézőszámot érjünk el…

A nézők egyre nagyobb videók utáni étvágyával egy idejűleg gyorsan megjelentek a videók előtti (pre-video) reklámok is. Ez viszont azt eredményezte, hogy a nézők a “Tovább a videóhoz” gombon levő visszaszámlálót nézik arra várva, hogy végre a „nagyon fontos üzleti ajánlat” reklámja helyett megnézhessék azt, hogy pl. két kutya hogyan próbál megenni egy csigát… Tény, hogy a YouTube marketing kampányoknak nagyon meg kell dolgozniuk a figyelemért.

Bemutatunk néhány nagyon érdekes YouTube marketing kampányt, amelyek szórakoztatóak és inspirálóak is egyszerre.

Olvasd tovább a mrbugtv.com blog oldalán »

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet