Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A teljes digitális költés fele már PPC hirdetésből származik

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2017.05.11.

A desktop költés ugyan csökkent, de összességében 6 milliárd dollár pluszban zárta az évet a teljes amerikai PPC hirdetési piac, köszönhetően a mobil hirdetések térnyerésének.

Az IAB legfrissebb 2016-os jelentése alapján a PPC hirdetések 35 milliárd dollárt hoztak 2016-ban, körülbelül fele-fele arányban a desktop és mobil felületeken.

PPC hirdetések

A teljes PPC hirdetési piac 6 milliárdos növekedést produkált a desktop 10%-os csökkenése mellett. A mobil hirdetési költések először tavaly haladták meg a desktop költésekét. A teljes digitális hirdetési költés 2016-ban 72,5 milliárd volt, mely 22%-al több a korábbi évhez képest.

Mobil hirdetés növekedés

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet