Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Facebook VS YouTube: Hol videózzunk? Hol építsünk közösséget?

Tartalomjegyzék

BugTV
2017.09.22.

Évek óta a szemünk előtt csatázik a két nagy közösségi oldal a videók területén. És miért nem mindegy ki nyeri a csatát? Mert a CISCO becslése szerint 2020-ra a mobilos adatforgalom 75%-a videótartalom lesz. Már nem csak az asztali videók sorsa a tét, a „zsebtévében” kérdés, ki lesz a király.

A rivalizálásban mi felhasználók, – tartalomkészítők, hirdetők és természetesen nézők is – hajlamosak vagyunk az egyik fél pártjára állni, pusztán érzelmi alapon. Ezzel az írással az a célunk, hogy felvázoljuk a két platform (jelenlegi) adottságait, statisztikáit, és ezen tények alapján utat mutassunk videós hirdetők, tartalomgyártók számára. Kevésbé a győztes kiléte számunkra az érdekes, inkább az, hogy „megéri-e” egyik vagy másik felületre sok pénzt kiadni mind a videók feltöltését, mind közösségépítést tekintve. Fent az egekben harcolnak a nagyok, mi viszont szeretnénk sikereket elérni a videókkal, nem igaz? Akkor most hova fektessük be időnket? Kezdjük az elején, érdekes lesz!

Olvass tovább a bugtv.hu oldalán -»

 

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet