Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

5 funkció amivel felturbózhatod a YouTube csatornád

Tartalomjegyzék

BugTV
2017.09.29.

Vége a nyárnak, elindult az ősz és vele egy időben megkezdődött a Q4, ami egy kiemelkedő időszak a piacon. Éppen ezért mutatunk neked 5 hasznos funkciót, ami segít, hogy ki tud maxolni a csatornádat!

Mid-roll-ads (videóban megjelenő hirdetések):

A YouTube lehetővé teszi a YouTuberek számára, hogy az általuk feltöltött videó előtt reklám jelenjen meg és ezzel bevételt termeljenek. Viszont mi a helyzet azokkal a videókkal, amik hosszabbak, mint 10perc? Ilyen tartalmaknál nem csak maga a tartalom előtt de akár a közepén is megjelenhetnek reklámok, innen ered a hirdetés típus neve(middle of the video) is. A mid-rolls hirdetéseknek két fajtája létezik. Az egyik a manuálisan elhelyezett, a másik az automatikusan generált. Mind a kettőt a videószerkesztőben lehet beállítani, előbbit egy előnézeti ablakon keresztül tudjuk beállítani, hogy pontosan hová kerüljön a hirdetés. Utóbbit pedig akár több videóra is automatizálhatjuk, mely esetben a YouTube helyezi el a hirdetést egy általa a videóban arra alkalmasnak értékelt pillanatban.

Olvass tovább a bugtv.hu blogján -»

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet