Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Hogyan alakítják át a YouTube influencerek a marketing szabályait

Tartalomjegyzék

BugTV
2017.10.31.

Sanjay Nazarali, a Carat Global stratégiai vezér igazgatója, és kutatása szerint az influencerek segítségével bármely márka megerősítheti jelenlétét a piacon, de ahhoz, hogy sikerrel járjunk új marketing megközelítésekben kell gondolkodnunk.

Egy adott YouTuber csatornája remek lehetőségnek bizonyul hirdetések megjelenítésére törekvő márkák számára. Ugyanis a nagy csatornák munkásságát legtöbbször tartalomra éhes, szenvedélyes rajongók elszántan, nagy figyelemmel követik. Éppen ezért nem meglepő, hogy a YouTube influencerek válnak vonzó partneré hosszútávú együtt működések kapcsán.

A korábban említett Nazarali a YouTube és a Nielsen segítségével olyan kutatást végzett, melyben megvizsgáltak több száz angol és amerikai videót azért, hogy megpróbáljanak fényt deríteni,arra mekkora befolyásoló ereje van influencereknek bizonyos márkákra.

Mielőtt a kutatás eredményeit bemutatnánk előjáróban elmondhatunk annyit, hogy a business orientált szabályokat ez az új, digitális világ teljesen megváltoztatta.

Olvass tovább a bugtv.hu blogján -»

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet