Néhány nappal a Keresőmarketing Nap előtt megjelent az IAB tavalyi évre vonatkozó reklámköltési eredménye, ami alapján már látjuk 2012-ről 2013-ra majdnem negyedével nőtt a kereső jellegű költések hazai forgalma. Ez azt jelenti, 15,4 milliárd forintot költöttünk 2013-ban csak a keresőhirdetésekre! De a március 13-i Keresőmarketing Nap nemcsak erről fog szólni.
Hiszen 2013-ban a hirdetési piac növekedése mellett nagyot változott a keresőoptimalizálás piaca is. Új keresőalgoritmus, és teljesen új kihívások – röviden ezt jelentik a változások. De hogy még mit? Erről is fog szólni az idei konferencia. Ami pedig az igazi újdonság, az az analitika. Mert bár évek óta beszélünk róla, de igazán nagy szerepet tavaly kezdett kapni, és mára jutottunk el oda, hogy kimondhatjuk: analitika nélkül nincs keresőmarketing, sőt, online marketing sem! Már nem elég nézegetni egy-egy statisztikát, meg kell tervezni a méréseket, és napi szinten kell tudni értelmezni a számokat. Új tudomány nőtt fel, és ez a tudomány kiemelt helyet követelt magának a konferencián is.
A program összeállításánál az volt az elsődeges szempont, hogy mutassunk egy aktuális keresztmetszetet, mit jelent 2014-ben a keresőmarketing. Kicsit kitekintünk a megszokott Google világból is, és olyan gyakorlati tanácsokat igyekszünk átadni, ami sikeresebbé teheti a mindennapi munkáját azoknak, akik ebben a szakmában dolgoznak.
A Keresőmarketing Nap március 13-án Budapesten kerül megrendezésre, fő támogatója a Klikkmánia. De a főszereplők az előadók, és persze a résztvevők. Nem érdemes kihagyni, igazi szakmai seregszemle lesz!
Link a jelentkezésre. http://www.mobilhungary.com/regisztracio/