Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Újdonságok a Google Adwords felületén

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2018.03.14.

Számos, korábban már várt újdonsággal rukkolt elő a Google. Természetesen ezek az újítások már csak az új Adwords felületen érhetők el, hiszen a Google ezzel is igyekszik ösztönözni minket az új verzió használatára. 

Az első nagy változás a Jegyzetek, mely a nevéhez hűen arra ad lehetőséget, hogy megjegyzéseket használjunk Adwordsben.

Az AdWordsben található megjegyzések közvetlenül az új felhasználói felületen hozhatók létre, és minden olyan felhasználó számára láthatók, akik hozzáférnek egy fiókhoz. A jegyzeteket a teljesítménygrafikon területe alatt rögzítik (csakúgy, mint a Google Analytics szolgáltatásban), és a jobb oldali Notes oszlop kibővíthető.

A jegyzetek a fiók bármely szintjén elérhetővé válnak a következő hetekben.

adwords-jegyzetek

 

A Google ezen felül további segítséget is nyújt, egészen pontosan Ajánlások formájában. Míg korábban Lehetőségekre hívta fel a figyelmünket, most ajánlásokat is megfogalmaz – 16 különböző típusút. Az összes Ajánlás típus megtalálható ide kattintva.

adwords-ajanlasok

A fiókban továbbá nagyobb optimalizálási lehetőségekre is felhívja a figyelmünket a Google, pontozással. Természetesen az itt található pontoknak semmi köze a minőségi mutatóhoz vagy a hirdetési rangsorhoz. Ez a funkció az Ajánlásokat fogja támogatni, azonban csak a későbbiekben kerül pontosításra ennek mikéntje, ezért egyelőre nem tudhatjuk világosan, hogyan segíti majd a munkánkat.

 

Cikkünk a Search Engine Land írása alapján készült.

 

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet