A Wyzowl az utóbbi öt évben a marketingesek munkáját segítette a State of Video Marketing nevű kutatásával, amelynek köszönhetően szélesebb képet kaphatunk a videó marketing területéről.
Az idei kutatás eredménye remekül tükrözi azt a fejlődő folyamatot, ami egyre inkább jellemzi ezt a szektort. Megfigyelhetjük, hogy a videós marketing eszközök fejlődésével mind a piac, mind pedig a nézők plusz értéket kapnak.
Továbbá az is érzékelhető, hogy egy új és egyben feltörekvő trendről van szó, mely képes arra, hogy megmozgassa a teljes piacot. Melyek azok a trendek amiket korábbi trendekből veszünk át? Mi effektív és mi nem?
Ezekre a kérdésekre kapunk választ a State of Video Marketing kutatásból, melynek eredményeit a következőkben részletesen ki is fejtjük!
- A márkák és a marketingesek körében is egyre népszerűbb a videókkal történő reklámozás.
- A YouTube egyértelműen a legelterjedtebb videós platform a marketingesek számára – és egyben az általuk legsikeresebbnek vélt is.
- Egy átlagos fogyasztó naponta több mint egy-másfél órányi online videó tartalmat tekint meg, a megkérdezettek 15%-a pedig több mint három órát.
- A 2018-as év a Linkedin videó fejlődésének éve lehet. A Linkedin videó tartalmát használó marketingesek száma jelenleg 38% körül van – ez várhatóan 2018-ban 55% -ra emelkedik.
- Egyre több forgalmazó fedezi fel a videókban rejlő lehetőséget. Míg korábban 5 marketingesből csupán 1 fogadta el és használta eszközként, addig napjainkban már 3-ból egy teszi ugyan ezt.
- A Snapchat videó értéke egyre csökken a márkák számára. Tavaly, 2017-ben csak 11%-uk használta azonban ez várhatóan még tovább esik 9% -ra.