Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Mindent az apákról – Google keresési trendek apák napjára

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2018.06.13.

Minden apához kapcsolódó dolog nagyon menő a gyerekek szemében, például apa cipője, a sapkája, vagy akár az általa mesélt viccek. Apák napja közeledtével megmutatjuk a legnépszerűbb “apás kereséseket”.

Ki mondta, hogy egy apának nincs stílusérzéke? Az egyre növekvő divatot érintő keresések száma megmutatja, hogy az apák egyre nagyobb számban lépnek túl a “szandál zoknival” stíluson.

apak-napja

Íme néhány ilyen keresés az Egyesült Államokból.

Dad shoes (elmúlt 12 hónap)

  • “Gucci dad shoes,”
  • “Umbro dad shoes,”
  • “Balenciaga dad shoes,”
  • “Dad shoes trend,”
  • “Fila dad shoes,”

Dad hats (elmúlt 12 hónap)

  • “Rick and Morty dad hat,”
  • “Black Panther dad hat,”
  • “Off white dad hat,”
  • “Champion dad hat,”
  • “Make your own dad hat,”

Celeb apukák

2018 a celeb babák, és persze a celep apukák éve. Az Egyesült Államokban az alábbi apukákra érkezett a legtöbb keresés eddig az idei évben:

  1. Kanye West
  2. Dwayne “The Rock” Johnson
  3. Prince William
  4. Tristan Thompson
  5. John Legend
  6. Adam Levine
  7. Hugh Grant
  8. Seth Meyers
  9. Jeffrey Dean Morgan
  10. John Stamos

Apás humor

A ‘dad jokes’ keresés 130%-kal nőtt az elmúlt 12 hónapban. Ilyen és ehhez hasonló poénokra kell gondolni:

foka-apa

Miért sós vízben élnek a fókák? Mert a borsostól állandóan tüsszögnének.

Boldog apák napját kívánunk minden apának!

(A cikk forrása a Google blogja.)

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet