Ahogyan azt már megszokhattuk, az Adwords folyamatosan változik, és időről időre hasznos újdonságokkal bővül.
Az egyik ilyen újdonság a jegyzet készítésének lehetősége, mellyel lehetőségünk van különféle fontos üzenetekkel ellátni a kampányainkat. Erről korábban már írtunk is, itt.
Azóta azonban nem csak kipróbáltuk, hanem előszeretettel használjuk is ezt a lehetőséget, úgyhogy bemutatjuk, hogyan lehet ezt alkalmazni.
Először is fontos, hogy kampány és hirdetéscsoport szinten van lehetőségünk jegyzeteket készíteni, a hirdetéseinket már nem tudjuk ilyen módon megjelölni.
Az új felületen a kampányok vagy hirdetéscsoportok szintjén állva tehát megjelenik egy szemléltető chart (ahogyan a korábbi felületen is).
A chart adott időszakára állva egerünkkel megjelenik a jegyzet készítés lehetősége:
A képernyőfotón látható ‘megjegyzés hozzáadása’ írásra kattintva van lehetőségünk bármilyen, számunkra vagy a kampányok tekintetében fontos jegyzet megadására.
Erre kattintva szabadszöveges mező jelenik meg, ahova bármilyen fontos infot írhatunk, mely a charton az adott napnál jelenik meg.
Ahogyan látható, egy kis ponttal (négyzettel 🙂 ) jelöli az adwords a jegyzet helyét, amire kattintva megtekinthető akár az összes jegyzet is.
Szóval nagyon hasznos funkció ez, hiszen úgy tudunk módosításokat véghez vinni a kampányainkban vagy hirdetéscsoportjainkban, hogy azt egyúttal jegyzetekkel is elláthatjuk, melynek köszönhetően ez könnyen visszakereshető is lesz, amolyan emlékeztetőként.