A Facebook, összhangban más platformok változtatásaival lehetővé teszi a vállalkozások számára a saját cookie-k használatát a Facebook-képponttal. A böngészők ugyanis egyre inkább a saját cookiek használatát részesítik előnyben az analitika során.
A cookiek azon túl, hogy segítik megismerni a webhely látogatások során észlelhető tevékenységeket, abban is segítségünkre vannak, hogy a megfelelő célközönség számára jelenítsük meg hirdetéseinket.
A Facebook eddig a saját képpontját használta az analitikához és a hirdetések célzásához, de az új lehetőséggel is pontos adatokat kaphatunk majd.
Természetesen arra is lehetőség van, hogy kikapcsoljuk a saját cookiekat, de tudni érdemes, hogy az egyéni hirdetésbeállítási lehetőségek nem változnak a Facebookon. Ezzel a módszerrel is tájékoztatást adhatunk arról, hogyan használjuk a cookiekat, és a begyűjtött adatokat.
A változás október 24-től lép érvénybe.