A Bing lehetőséget kínál a hirdetőknek, hogy saját célzásokat adjanak meg, valamint ezek mérését is segíti.
Az új, AI-n alapuló célzási rendszer lehetőséget kinál a hirdetők számára, hogy hirdetéscsoport szintjén adják meg a célzásokat, és figyeljék az eredményeket.
A teljesítmény alapú célzásokkal az alábbi lehetőségek nyílnak meg a hirdetők számára:
- Heti vagy havi célok beállítása költés, kattintás vagy CPC alapján
- Előrejelzések megtekintése a beállított célokra
- A várható és a valós eredmények összehasonlítása
- Megtudhatjuk, hogy az egyes kampányok hogyan járulnak hozzá a célokhoz
- Múltbéli adatok megjelenítése és időszakok összehasonlítása.
Néhány egyszerű lépést követve könnyedén beállítható az újdonság:
- A jobb oldali navigációs sávban állj a Performance Target-re
- Kattints a Performance target létrehozására
- Add meg a target nevét
- Válaszd ki a csoportot, amit monitorozni szeretnél
- Válaszd ki a számodra megfelelő időszakot
- Add meg a metrikákat.
A Bing különféle szűrési lehetőségeket kínál, és felhívja a figyelmet a rendszeres ellenőrzésre, kampányok nyomonkövetésére.