Mivel a felhasználók többsége állandóan online van, nehéz meghatározni, hogy mely időpontokban van a legnagyobb esély a valós elérésükre, azonban egy most készült tanulmány segít behatárolni, hogy mikor lehetünk leginkább sikeresek.
Nagy általánosságban elmondható, hogy a userek az alábbi időpontokban fogékonyak különösen a mobilos tartalmakra:
- pihenés közben (74%)
- amikor aktívan keresnek valamit (68%)
- elalvás előtt (26%)
A mobilhirdetésekre, talán meglepő módon otthon, TV-zés közben a leginkább fogékonyak az emberek. Egy 1000 amerikai körében végzett felmérés szerint a mobil hirdetések leginkább az alábbi időpontokban érhetnek el sikert:
- otthoni TV nézés közben,
- elalváshoz készülődés, ágyban fekvés ideje alatt,
- étkezések közben,
- boltban vásárláskor,
- edzés közben.
Mivel jól tudjuk, hogy az érdekes kreatívok és egy márka ismertsége önmagában nem sokat érnek a megfelelő időzítés nélkül, ezért nagyon fontos, hogy figyeljünk oda a célcsoportunkra és az ő fogyasztási (és reklám fogyasztási) szokásaira is.