Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Megújult a Domain Authority, itt a 2.0

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2019.03.11.

A MOZ beharangozta korábban, most pedig meg is lépte: megújította a Domain Authorityt. A DA országokon átívelő iparági sztenderdnek tekinthető, mellyel egy weboldal linkerejét tudjuk meghatározni.

A DA tehát az egyik legfontosabb mérőszáma egy weboldalnak, mely 0-100 közé tehető. Aki kicsit is foglalkozik SEO-val, valószínűleg tisztában van saját oldala erejével és annak jelentőségével egyaránt.

domain-authority

A kis és közepes linkerejű oldalak, akik kifejezetten a weboldalak linkprofiljának bővítését tűzték ki célul, NEM természetes linképítéssel, akár jelentősen is rosszabbul járhattak az újítással, akár több pontot is csökkenhetett DA-juk.

Éppen a természetesség előnyben részesítése volt a fő ok, ami miatt újraértelmezték ennek a számnak a meghatározását. A Domain Authority most már jobban figyelembe tudja venni és figyelembe is veszi azokat az oldalakat, amelyek semmilyen kulcsszóra nem jelennek meg találati listán. Jobban figyelembe tudja venni a linkekkel történő mesterséges munkát, manipulációt. Illetve ami talán a legfontosabb, hogy az új metrika már nem pusztán a linkek számát tekinti az értékeléshez.

Természetesen ez nem jelenti azt, hogy a linképítés halott, azonban érdemes még nagyobb körültekintéssel lenni, és a lehető leginkább természetesnek ható oldalaktól várni a backlinkeket.

 

 

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet