A Google Adwords átalakítása és átnevezése után ideje volt, hogy frissüljön az Editor, azaz a Szerkesztő is.
A kampányok kezelésére és szerkesztésére szolgáló eszköz új megjelenéssel, új elrendezéssel, új funkciókkal és új névvel is rendelkezik. A legutóbbi frissítésről már közel egy éve számoltunk be utoljára.
Viszlát, AdWords Szerkesztő (Adwords Editor). Helló, Google Ads Szerkesztő (Ads Editor).
Ha szeretnéd kipróbálni az új szerkesztő felületet, érdemes előbb elmélyedni benne, megismerkedni vele egy kicsit, ugyanis egészen már kinézettel jelenik meg. A felületet érintő több változás is volt, akár az elrendezést, akár a méreteket tekintve.
A SEJ egyúttal máris kigyűjtötte az új felületen elérhető top kedvenceit, melyek közül néhányat mi is érdemesnek tartunk kiemelésre:
- A szerkesztő felület jobb oldalon érhető el az eddigi lap alja helyett.
- Megtekinthetőek a javasolt költségkeretek, melyek nagy segítséget adnak az optimalizálás során.
- Egy ablakból elérhető és kezelhető több fiók is. Ez különösen akkor hasznos, ha eltérő fiókokban kezeled ugyanazon cég több országának kampányait.
- Sokkal könnyebbé vált a felületen a videós kampányok kezelése is.
- Ráadásul a keresés is egyszerűbbé vált e felületen.
Neked hogy tetszenek a változások?