A Facebook olyan új korlátozást vezetett be az egyéni célközönségeknél, ami sokkal fájóbb lehet, mint elsőre tűnik.
A Facebook újdonsága számos hirdetőnek keresztbe tesz. Naprakésznek és aktívnak kell lenni, ha a közösségi médiában hírdetni szeretnénk. Erre utal legalábbis a legnagyobb social oldal újítása.
Mostantól a Facebook ugyanis elavultnak jelöli azokat az egyéni célközönségeket, amiket 30 napig nem használtunk hirdetésre, vagy 90 napnál régebbiek, és még soha nem használtuk hirdetésre.
Ez azt jelenti, hogy ezek a célközönségek nem is gyűjtik az adatokat addig, amíg újra nem használjuk őket hirdetésben.
Nem tudjuk tehát úgy használni a célközönségeket, hogy azzal konkrét és lehetőleg azonnali célunk ne lenne.
Ugyanakkor, ha mélyebben belegondolunk és az első dühünkön túl lépünk, ez hírdetői szemmel is jogos felvetésnek bizonyul, hiszen fontos, hogy marketing stratégiával rendelkezzünk, és amennyiben konkrét tervünk van, pont olyan listákkal bírunk, aminek hasznát is vesszük.