Ahogyan az eddig is ismerős lehetett, a Google Ads-ben elérhető egy javaslatok szekció, ahol is rendszer javaslatokat tesz annak érdekében, hogy javíthassunk a fiók teljesítményén. Ezekkel a javaslatokkal, és a teljesítményünk optimalizálásával várhatóan bevételeink is növelhetőek.
Ebben a szekcióban található egy optimalizálási pontszám is, ami úgy növelhető, hogy elfogadjuk a rendszer által tett javaslatokat a fiókra nézve. Gyakorlatilag tehát a rendszer folyamatos segítséggel lát el minket a fiókunk teljesítményére vonatkozóan.
“Google belsős adatok szerint, azok a hirdetők, akik fiókszinten 10 ponttal növelték az optimalizálási pontszámukat, átlagosan 10 %-kal növelték a konverziók számát is.” – csak keresési kampányok esetén.
Augusztustól már a shopping kampányok is szerepeltek a javaslatok között, mostantól pedig már a display kampányokat is magában foglalja az optimalizálási pontszám.
Csakúgy, mint a keresési és shopping kampányoknál, a display kampányok esetében is egy 0 és 100 közötti pontszámmal találkozhatunk. Külön kampány szinten jelennek meg a Keresési, Shopping és Display pontszámok, a fiók szintjén pedig egy kombinált pontszámmal találkozhatunk.
A display hálózaton, legtöbb esetben az alábbi ajánlásokat láthatjuk:
- Intelligens ajánlattételek alkalmazása,
- célzás kibővítésének az alkalmazása, hogy további ügyfeleket érhessünk el, hasonló konverziónkénti költség mellett, valamint
- az adaptív vizuális hirdetések hozzáadása.