Életbe lépett a Google 2020 alap algoritmusának frissítése. Úgy tűnik ráadásul, hogy nem kis változásokkal találkozhatunk.
A 2020-as Google algoritmus frissítés jóval nagyobb volumenűnek tűnik, mint a 2019 szeptemberi volt, jóval nagyobb változásokkal tűzdelve.
Az update eredményeként több cég is arról jelzett vissza már most, hogy jelentős visszaesés történt az organikus forgalmukban és kulcsszó helyezéseikben.
Néhányan arról számoltak be, hogy az addig jól működő rich snippet megjelenéseik estek be a frissítés eredményeként.
Voltak ugyanakkor szerencsések is, akik épp ellenkezőleg, forgalom-növekedést tapasztalhattak a frissítés eredményeként.
Az update globális, minden régióra és nyelvre érvényes, ezért Magyarországot is érinti. Amit tehetünk, hogy figyelünk most, hogyan hat ez az update az organikus forgalomra és ennek megfelelően tesszük meg a szükséges lépéseket.