A Google részletesebb lehetőségeket tesztel a webhely-konverziós műveletek nyomon követésére a Google hirdetésekben.
A konverziós műveleteknél található kategória oszlopban, korábban 5 kategóriába szegmentálhattuk a kampányjelentéseket, mint pl: Vásárlás, Ügyfélszerzés, további információ kérése, Oldalmegjelenítés, Feliratkozás, Egyéb.
A jövőben ezeket a kategóriákat változtatja meg a Google, és egészíti ki új lehetőségekkel.
A legtöbb fiókban már elérhetőek az új konverziós műveletek.
Az új opciókészlet két részre oszlik, értékesítési kategóriára és lead gyűjtési kategóriára.
Az új, részletesebb beállításoknak köszönhetően, jobban nyomon tudjuk követni a mikro konverziók alakulását, amit pedig majd a kampányok optimalizálásánál is feltudunk használni, amennyiben a kampányszintű konverziók alkalmazását használjuk, egy automatikus ajánlattételi stratégiával.