Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

3D képek a Google Search eredményei között

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.03.11.

E-kereskedelmi oldalaknál végre elérhető, hogy a termék képeket 3D nézetben nézhessük meg.

Az adott keresési találatnál egyre többször találkozhatunk majd “View in 3D” gombbal, amire rákattintva a terméket 3D-ben tekinthetjük meg, mintha előttünk lenne. Természetesen ez csak mobilon elérhető, mivel a mobil kameráját párosítja a Google az AR technológiával. Ha például íróasztalunknál böngészünk és 3D nézetre kattintunk, úgy fogjuk látni a képernyőnkön a terméket, mintha az előttünk lenne az asztalon.

google-3d

Hogyan jelenhet meg termékünk ilyen módon a találati listában?

Egyszerű! Csak adjuk hozzá a 3D markup-ot a termék képeinkhez.

Ezzel egy újabb módszert kaptunk ahhoz, hogy figyelemfelkeltőbb módon jeleníthessük meg a termékeink (plusz információt is szolgáltatva azzal, hogy látjuk, hogy élőben hogyan is nézne ki a termék), mely értékes forgalmat, konverziókat hozhat az e-kereskedők számára.

Napról napra egyre kevesebben mondhatják el, hogy azért nem vásárolnak online, mert szeretik alaposan megnézni a terméket, amit megvásárolnak.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet