Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A LinkedIn lehetővé teszi a szavazás funkciót

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.04.29.

A Linkedinen is megjelenik a szavazás funkció, ami a már ismert közösségi szavazásokhoz lesz hasonló. 

Nagyjából ugyanúgy fog működni, mint a Twitter szavazás funkciója: a felhasználók egy kérdéshez max. 4 válaszlehetőséget adhatnak meg. Az egyik fontos különbség az, hogy a LinkedIn szavazás két hétig érvényes, míg a Twitter bejegyzésekhez kapcsolódó szavazások 7 napig érhetők el. 

(A FB és IG poll-ok csak Story bejegyzésben érhetők el.)

Még hivatalosan nem launcholt a funkció, viszont a LinkedIn már összerakott egy guide-ot arra vonatkozóan, hogy mit takar az új funkció. 

feedback-3239454_1920

Korábban, ha szavazást akartunk a LinkedInen létrehozni, azt csak egy appon keresztül tudtuk (Google Forms vagy Survey Monkey). Ha hivatalosan is kijön a funkció, akkor a felhasználók a felületen tudják ugyanezt megtenni, illetve ki tudják elemezni később az eredményeket, trendeket. Ezen kívül lehetőség arra is, hogy más tagokkal kapcsolatot teremtsünk a felületen. 

Korlátozások:

  • Nem lehet politikai tartalma
  • Egészségügyi adatokra nem kérdezhet rá
  • Más szenzitív adatok

Technikai részletek: 

A default láthatósági beállítás az, hogy bárki láthatja, a további opciók az alábbiak szerint alakulnak: 

  • Bárki + twitter: mindenki számára látható a Twitteren és LinkedInen
  • Csak ismerősök
  • Csapattagok: csak bizonyos csoporottagok számára láthatók
  • Eseményen résztvevők: adott esemény minden résztvevője számára

Szavazás időszaka: 

Az alábbiak közül bármilyen időszakra állítható:

  • 1 nap
  • 3 nap
  • 1 hét
  • 2 hét

Elemzések:

A szavazás létrehozója látja, hogy kik és hogyan szavaztak, továbbá az eredmények százalékos eloszlását is megjeéeníti neki a rendszer. Ha egy LinkedIn oldal hozza létre a szavazást, akkor az oldal összes adminja hozzáfér az eredményekhez.

 

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet