A Google egy pillanatra sem áll meg, még a vírus sem lassíthatja fejlesztéseit. Sőt, ha lehet, még több újdonsággal rukkolnak elő most, mint korábban. Lássuk, mi a legújabb, a smart shoppingot érintő tesztjük.
Google Smart shopping új betaja a következőket teszteli: kizárólag új vásárlókat próbál keresni, nem visszatérőket.
Az újdonság ‘New customer acquisition’ névvel fog futni (NCA).
Hogyan működik?
A normál shoppinghoz hasonlóan itt is feltűnhetnek hirdetések YTB, gmail, display és más app felületeken, azonban más algoritmus szerint dolgozik.
Mi a teendőnk?
Címke installálás: ahhoz, hogy a rendszer tudja, hogy a user új felhasználó-e vagy sem ezt a 3-at kell vagy ajánlatos meglépni:
- 540 napos lista automatikusan létrejön a rendszerben, ha eddig nem volt, amikor ezt a célt választjuk ki
- A hirdető manuálisan is címkézheti a global site taggel a usereket és adhat nekik új felhasználói paramétereket
- Customer list feltöltés google adsben
- Konverziós értéket érdemes megadni, ha eker, akkor automatikus, ha nem, akkor meg lehet és ajánlott megadni konv. értéket,hogy optimálisan tudjon futni.
Hol lesz elérhető?
A kampány konverziós fül szekciójánál, beállíthatjuk, mint opciót.
Whitelistért jelenleg még a google kontaktot kell kérni, hogy hozzáférhessünk ehhez a teszthez.