Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google új shopping hirdetést tesztel

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.05.13.

Hétfőn írtunk arról, hogy a Google nem áll meg a fejlesztésben, és jelenleg a Google Shopping fejlesztésével rukkolt elő. Lássuk, mihez kezd még a Keresőóriás a vírus okozta helyzet kezelését segítendő.

A shopping hirdetések mellett, szöveges formátumú kattintható hirdetések is megjelentek az elmúlt napokban, amely igen érdekesnek igérkezik.

Egy szemfüles felhasználó, a SEMrush shopping hirdetése alatt vette észre, ezt az új hirdetési formát. Az alábbi képernyőképen a Body Candy testékszerek hirdetése látható és hogy az átlagos shopping hirdetés alatt, feltűnt egy szöveges hirdetés is, amely kattintható és rendelkezik egy címsorral, valamint egy leírással.

Shopping hirdetési teszt

A szöveges hirdetés a shopping kártyán tűnik fel, azonban ez könnyen összetéveszthető egy organikus találattal is.

A rendszer a szöveget, a Showcase Shopping hirdetési formátumból nyeri ki. A Showcase Shopping nyitóoldal másolata jelenik meg szöveges hirdetésként.

Ez a teszt egyelőre csak az Egyesült Államokban érhető el, aztán majd a teljesítményből és visszajelzésekből kiderül, hogy bevezetik-e széles körben.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet