Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Ezentúl terméklistákat is megjeleníthetünk Youtube hirdetésekben

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.06.24.

A YouTube szerint a TrueView for action kampánytípust használó hirdetők száma több mint 260%-kal nőtt tavaly. Nem meglepő hát, hogy a Youtube még több figyelmet fordít a hirdetések fejlesztésére.

Most a terméklisták hirdetéseivel bővül a lehetőségek száma.  Egy új teszt során a hirdetők termékeket jeleníthetnek meg a TrueView műveleti hirdetéseikben.

youtube-hirdetes

Amikor a felhasználók rákattintanak a bővítési nyílra a TrueView for action szalaghirdetésben, a videó alatt megjelenik a termékskála.

Ez a teszt lényegében egyesíti a TrueView for action szalaghirdetést a TrueView terméklistákkal a shoppinng hirdetésekhez .

Hogyan működik?

A Google Merchant Center-fiókot össze kell kötni ehhez a Google Ads-fiókkal.

Mivel Tavaly a Google kiterjesztette a Shopping-kampányokat a YouTube hírcsatornájára és a keresési eredményekre is, még további fejlesztések várhatóak , így egyre inkább érdemes lesz kipróbálni a Youtube for Action lehetőséget, akár kisebb hirdetőknek is! 

 

Forrás:

https://searchengineland.com/youtube-products-trueview-for-action-video-action-campaigns-336164

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet