A YouTube szerint a TrueView for action kampánytípust használó hirdetők száma több mint 260%-kal nőtt tavaly. Nem meglepő hát, hogy a Youtube még több figyelmet fordít a hirdetések fejlesztésére.
Most a terméklisták hirdetéseivel bővül a lehetőségek száma. Egy új teszt során a hirdetők termékeket jeleníthetnek meg a TrueView műveleti hirdetéseikben.
Amikor a felhasználók rákattintanak a bővítési nyílra a TrueView for action szalaghirdetésben, a videó alatt megjelenik a termékskála.
Ez a teszt lényegében egyesíti a TrueView for action szalaghirdetést a TrueView terméklistákkal a shoppinng hirdetésekhez .
Hogyan működik?
A Google Merchant Center-fiókot össze kell kötni ehhez a Google Ads-fiókkal.
Mivel Tavaly a Google kiterjesztette a Shopping-kampányokat a YouTube hírcsatornájára és a keresési eredményekre is, még további fejlesztések várhatóak , így egyre inkább érdemes lesz kipróbálni a Youtube for Action lehetőséget, akár kisebb hirdetőknek is!
Forrás:
https://searchengineland.com/youtube-products-trueview-for-action-video-action-campaigns-336164