Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Google Shopping változás: „Szponzorált” címke helyett „Hirdetés” már asztali gépen is

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.07.06.

Novemberben a Google csendben megváltoztatta a Shopping-hirdetések címkézésének módját a mobil keresési eredmények között. Most érkezik ez a változást az asztali nézetben is.

Az asztali Shopping-hirdetések jobb felső sarkában megjelenő „Szponzorált” címkét tehát hamarosan felváltja a „Hirdetés” címke.

shopping cimke

Ez a címke a szállodai hirdetések felett, az utazási eredményoldalakon is megjelenik majd, elsőként a fő keresési eredményoldalon fogjuk látni.

Miért érdekes ez?

Ez a frissítés egységessé teszi a Shopping, Search és a Hotel hirdetések címkézését, és egyértelműbb kezelést kínál a felhasználók számára. Ez különösen igaz a Shopping-fül eredményeire, amelyek most ingyenes listákat tartalmaznak.

Forrás: https://searchengineland.com/google-is-streamlining-ad-labeling-for-shopping-ads-336953

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet