Két új funkcióval gyarapodott az intelligens Shopping-kampány: egy új célzással és további vizuális megjelenési módokkal, melyek révén új ügyfelekkel és nagyobb bevétellel számolhatunk.
A koronavírus járvány miatt jelentősen emelkedett az online vásárlások száma, egy májusi felmérés szerint például az USA-ban minden 3. vásárló olyan webshopban költött pénzt, ahol korábban még nem.
Emiatt minden eddiginél fontosabb, hogy hirdetésünk megjelenjen a potenciális vásárlóknak már azokban a pillanatokban, amikor a vásárlási igényük vagy érdeklődésük felmerül.
- Új ügyfelek elérése
Az értékesítések optimalizálása mellett a Smart Shopping-kampány új funkciója, hogy új ügyfelek részére történő értékesítés is kiválasztható már célként, és ehhez konverziós értéket is hozzá tudunk rendelni.
A béta programban résztvevő kereskedők, akik hozzáadták az új ügyfelek szerzésének célját kampányukhoz, 188%-os bevétel-növekedésről számoltak be ebből a szegmensből.
- Új vizuális megoldások
A Google olyan vizuális funkciókat vezetett be, amelyek használatával az ügyfelek könnyedén további kereskedőket fedezhetnek fel, és amint megszületett a szándékuk egy konkrét termék megvásárlására, akkor a lehető legrelevánsabb ajánlatokat jeleníthesse meg számukra.
Ilyen vizuális megoldás a kiemelt videotartalom, vagy a magával ragadóbb lapozható hirdetés, benne a legrelevánsabb termékekkel, és mindezt olyan megjegyzésekkel kiegészítve, amelyek segítenek a vásárlással kapcsolatos döntés meghozatalában.
Például az Egyesült Államokban már kiemelhető az “ingyenes és gyors szállítás”, vagy a termékekkel kapcsolatos promóciók.
Ezen funkciók használatához regisztráljon, hogy érdeklődési űrlapot kaphasson.
Egyelőre sajnos csak az alábbi országokban elérhető: USA, Ausztrália, Egyesült Királyság, Németország, Franciaország, India.
Forrás: https://support.google.com/google-ads/answer/9970717