A Google az elmúlt napokban jelentette be, hogy több új funkcióval is bővíti az RSA hirdetéseket.
Mi a reszponzív keresési hirdetés?
A reszponzív keresési hirdetésekkel olyan hirdetések hozhatók létre, amelyek az ügyfelekhez igazodva több és relevánsabb szöveget jelenítenek meg. Több címsor és leírás is megadható a hirdetésekben, amelyek különféle kombinációit a Google Ads idővel automatikusan teszteli, így megismerhetjük, hogy mely kombinációk teljesítenek a legjobban. A reszponzív keresési hirdetések javíthatják a kampány teljesítményét azáltal, hogy a hirdetés tartalmát úgy módosítják, hogy még inkább illeszkedjen a potenciális ügyfelek keresőkifejezéseihez.
Helybővítmény beszúrása
Ez az új funkció lehetővé teszi, hogy hirdetőként megjelenítsük azt a várost, megyét vagy országot, ahol a potenciális ügyfél tartózkodik. Ez a kampány földrajzi célzásán alapul.
Ezt a beszúrást a {LOCATION (City)} paraméterrel tudjuk megtenni, ahol azt is be tudjuk állítani, hogy mit szeretnénk megjeleníteni, mint pl: város vagy ország.
Visszaszámlálás
Hasznos funkció, mikor egy akciós terméket hirdetünk és be szeretnénk állítani egy visszaszámlálót, hogy még meddig érvényes az adott akció. Ezzel a funkcióval lehetőségünk van megadni egy befejező dátumot a hirdetésben, ezután pedig a rendszer kiszámolja, hogy mennyi idő van még hátra az akcióból.
A visszaszámlálási beállítás a {COUNTDOWN paraméter beírásával idézhető elő, itt pedig meg tudjuk adni a befejező dátumot.
Új tesztelésre javasolt másolat
Az RSA-k létrehozásakor a rendszer kitölti nekünk a tesztelésre javasolt másolat legördülő menüjét. Ezt a szolgáltatást a Covid-19 időszakában frissítették új javaslatokkal, mint pl: érintés nélküli kézbesítés.
Amennyiben megadjuk a végső URL-t, akkor további lehetőségeket is ajánl a Google, attól függ, hogy mi szerepel a weboldalunkon.
Új eszközjelentés
Az eredmények jobb megértése érdekében, a Google Ads egy új riportot tesz elérhetővé részünkre, amelyben összesíti az egyes eszközök adatait, kampánytól függetlenül, és egy pillanatképet ad a hirdetőknek a teljes teljesítményről.
Ez hasznos lehet, hogy kiszűrjük a legjobban teljesítő hirdetéseket és nem kell külön hirdetéscsoportokba vagy kampányokba belépni az eredmények megtekintéséhez, mert ebben a riportban összesítve láthatjuk.