A Facebook 2021 Februártól elkezdi korlátozni a megjeleníthető hirdetések számát. A korlátozás mértékének meghatározására az előző év legmagasabb költésű hónapját veszi alapul.
Miért kell korlátozni a hirdetések számát?
A Facebook kihangsúlyozta, hogy a hirdetések mennyisége nem jelent jobb teljesítmény a fiókokban.
Ennek a kezdeményezésnek a következtében még jobb optimalizálásokra lesz szükség a fiókokban. A márkák ezek után jobban észrevehetik, hogy ha egyes hirdetéseik nem teljesítenek jól.
Valahányszor megjelenik egy hirdetés az algoritmus felépíti a tanulságokat belőle, de több hirdetés azt jelenti, hogy egyes verziók kevesebbszer tudnak megjelenni.
“Tízből négy hirdetés nem is lép ki a tanulási fázisból”. Ez azt jelenti, hogy a kereteket elkölti, de hosszabb időbe telik az optimalizálása.
Volumen korlátozása
A Facebook négy csoportba fogja sorolni a felhasználókat. A hirdetései mennyiségek mérete az adott oldal és az adott hónap határozza majd meg. Nem a hirdetési fiók alapján lesz meghatározva.
A csoportok az elmúlt évben elköltött kiadásokon alapulnak a magasabb kiadások pedig magasabb küszöböt jelentenek az esetlegesen megjelenő hirdetések száma.
A hirdetők az Ads Manageren belül meg lehet tekinteni az oldalankénti hirdetés korlátozás fülön.
Ha egy Facebook oldalnak több hirdetési fiókja van, akkor a személyek vagy partnerek korlátozásokat állíthatnak be annak érdekében, hogy a különböző hirdetési fiókok túlzottan felhasználják a készletet és megakadályozzák, hogy egy másik hirdetési fiók is tudjon hirdetni.
Ahhoz, hogy a hirdetők új hirdetéseket tudjanak kénytelen lesznek az aktív hirdetéseket leállítani, vagy törölni.
A korlátozások arra vonatkoznak, hogy egy adott pillanatban mennyi hirdetés futhat. A hirdetések számába beletartoznak a futó vagy éppen felülvizsgálat alatt álló hirdetések is.
A Facebook 3 okot sorolt fel azoknak a felhasználóknak, akik esetleg egy második oldal segítségével gondolják kikerülni a rendszert.
- A két oldal versenyezni fog egymással az aukciók során.
- Az algoritmus két kombinált törzsadatként helyett két különálló tanulósort hoz létre.
- Ezek után több oldalt kéne kezelni, mivel mindkettő hozzájuk kötődik.
Konszolidációra való törekvések
A törekvések a brendek költségvetés optimalizálásban. A közelmúltban történt változtatások további segítségek nyújtanak a hirdetknek. A felesleges vagy kevésbé használt célzások eltávolításával, valamint a minél nagyobb célközönséggel segíti az algoritmust és ezzel a hirdetőket.